مجلس دموکراتیک سوریه در دمشق، لاذقیه، حمص و حماه نمایندگی تاسیس خواهد کرد

سرویس سوریه - الهام احمد عضو شورای مرکزی مجلس دموکراتیک سوریه در اظهاراتی عنوان کرد: مجلس دموکراتیک سوریه در دمشق، لاذقیه، حمص و حماه نمایندگی تاسیس خواهد کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری زرنیوز، الهام احمد عضو شورای مرکزی مجلس دموکراتیک سوریه در اظهاراتی با اشاره به این که تمرکز این مجلس بیشتر بر روی مسائل دیپلماتیک در روند پیش رو است، گفت: در دمشق پایتخت سوریه و سایر شهرهای این کشور اقدامات جدیدی انجام خواهیم داد. در این راستا در روزهای پیش رو نمایندگی مجلس دموکراتیک سوریه را در شهرهای دمشق، لاذقیه،حمص و حماه را تاسیس خواهیم کرد. ما باور داریم که بحران سوریه را می توانیم از راه های دموکراتیک حل کنیم.
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به کنگره روز گذشته مجلس دموکراتیک سوریه در شهر طبقه عنوان کرد: برخی از گروه های مخالف سوری که در ترکیه حضور دارند را نیز به این کنگره دعوت کردیم. ولی از آنجایی که ترکیه این دعوت را نپذیرفت گروه های مذکور در این کنگره حضور پیدا نکردند. بعد از این در مناطقی که سازماندهی مناسبی صورت نگرفته است مجلس به صورت گروهی بر دیپلماسی تمرکز خواهد کرد. طبقه یک شهر آزاد شده از داعش و نزدیک به دمشق است. ما به منظور نزدیکی به سوریه این شهر را برای کنگره انتخاب کردیم.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 63166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha