کارگاه های آموزشی استار تاپ در بانه برگزار می شود

سرویس کردستان- رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری بانه گفت: در سه روز متوالی از 27 تا 29 تیر ماه کارگاه آموزشی استارتاپ « مدیریت کسب و کار» برای عموم شهروندان بانه ای برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کرد پرس عبدالواحد رفاعی عصر در حاشیه برگزاری کارگاه اموزشی استار تاپ که در سالن اجتماعات نظام مهندس بانه برگزار شد افزود: دوره های استار تاپ سه روز اخر هفته برگزار می شود و کسانی که صاحب ایده هستند با همفکری ایده های خود را باهمدیگرتجاری می کنند.

وی اظهار داشت: برای تجاری کردن ایده ها نیاز به افراد تسهیلگر و یا آشنا به ایده کسب و کار است که محصول و یاخدماتی تولید کند که منجر به سود اوری بیشتر شود.

وی گفت: کسانی که صاحب ایده هستند می توانند در مدرسه سه روزه کسب و کار شرکت کنند و ایده های خود را ارائه دهند و ایده های که انتخاب می شوند در قالب تیمهای 10 نفر به کمک منتورها به سمت تجاری شده هدایت و ایده های برتر انتخاب می شوند.

رفاعی با اشاره به اینکه اسپانسر این برنامه شهرداری بانه اشت افزود: سرمایه گذاران یه صورت مشارکتی و یا خریداری ایده ها سرمایه گذاری کنند و ایده ها در پارک علم و فناوری بدون داوری همکاری می کنند تا بتوانند پذیرش شوند.

وی اظهار داشت : دوره های استار تاپ در حوزه مدیریت شهری برگزار می شود که شامل فضای سبز، معابر شهری، عمران، معماری، بازیافت پسماند، ارتباط با مدیران شهری و کسب کار الکترونیک است.

وی افزود: دوره های استارتاپ در دانشگاه کردستان و دانشگاه آزاد واحد سنندج برگزار شده و در شهرستان ها نیز اخر تیرماه انجام می شود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بانه گفت: حدود یکصد نفر در این دوره ها تاکنون ثبت نام کرده ور برای عموم آزاد است برای دانشجویان تخفیفهای در نظر گرفته شده است.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی مردم با مدل های کسب و کار است و چگونگی تجاری کردن ایده ها عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف برگزار این دوره ها تربیت مربیان برای دوره های آینده است.

مرکز آموزش علمی کار بردی شهردار بانه در نظر داردکه رویداد شتابی با عنوان " شهر الکترونیک بانه" برگزار کند هدف از این رویداد گردهم آوری مدیران شهری اصناف و اتحادیه ها، بازاریان، سرمایه گذاران، صاحبان ایده ها و متخصصین حوزه های مدیریت شهری، کسب و کار و فناوری اطلاعات است.

در این رویداد صاحبان ایده ا، ایده های خود را مطرح می کنند . از بین انها 10 ایده برتر انتخاب می شود و برای ایداه های انتخاب شده تیمی از شرکنت گنندگان تشکیل می شود این تیم ها با هم فعالیت می کنند تا ایده ها را تحت نظر و راهنمایی منتورها،کامل پخته کنند و در نهایت هر تیم ایده خود را ارائه نهایی می دهد و داوران بهترین ایده را انتخاب می کنند.

کد خبر 62537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha