درد سالمندی و ضرورت توجه بیشتر به سراهای سالمندان

سرویس کردستان- ظهر امروز اعضای شورای عالی استان از سرای سالمندان سنندج بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به 83 سالمند مرد و زن حاضر در این مکان قرار گرفتند.

به گزارش کرد پرس، ابوبکر درویشی رییس شورای استان هدف از این بازدید را آشنایی با وضعیت سالمندان حاضر در این سرا عنوان کرد و گفت: از نحوه خدمات رسانی کارمندان سرای سالمندان متاثر شده و آنان کار بزرگی را به حداقل امکانات انجام می دهند و ارزش کار آنها از بسیاری از مسئولان و خدمتگزاران مردم بالا تر است.

سرای سالمندان سنندج در حال حاضر پذیرای 83 مرد و زن سالمند است که بخش مهمی از آنان را سالمندان معلول تشکیل می دهند. این مکان بدون اعتبار دولتی و با کمک خیرین اداره می شود به نظر می رسد نیازمند کمک بیشتر از سوی خیرین و همچنین مسئولان دولتی است. اعضای شورای عالی استان از همه بخش های سرای سالنمدان سنندج بازدید کردند و از نحوه ارایه خدمات از سوی کادر این مکان تشکر کردند. آنچه بیش از همه در این بازدید توجهات را به خود جلب کرد نه قول های مساعدت این شورا که درد سالمندی از یک سو و خوشحالی سالمندان از مورد توجه قرار گرفتن از سوی دیگر بود. به باور بسیاری از کارشناسان در هیاهوی های رسانه ای رسیدگی به چنین مکان هایی – شاید به به دلیل بعد خبری کم رنگ تر- از سوی مسئولین کم تر مورد توجه قرار می گیرد در حالی که نیاز شدید به توجه و مساعدت از سوی مقامات دستگاه های اجرایی برای اداره بهتر این مکان ها احساس می شود.

کد خبر 61865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha