مربیان فنی و حرفه‌ای ایلام زنان استان واسط عراق را آموزش می‌دهند

سرویس ایلام – در دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان ایلام با استاندار واسط عراق مقرر شد که زنان استان واسط توسط مربیان فنی وحرفه ای ایلام آموزش های مهارتی را فرا بگیرند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان ایلام، استاندار واسط و معاونینش با هیئت ایلامی متشکل از رؤسای دانشگاه ایلام و علوم پزشکی و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای در عراق دیدار و گفتگو کردند.

رضا نصری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام در این دیدار اعلام کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام برای پذیرش کارآموزان عراقی در همه رشته های آموزشی در سطح استان واسط و در صورت نیاز در سایر استان های کشور عراق آمادگی کامل دارد.

مهدی فرهان، رئیس مرکز علمی کاربردی استان واسط عراق نیز با تشریح چگونگی ارائه آموزش‌های مهارتی در کشور عراق و استان واسط و با اشاره به روند همکاری‌های خوبی که در گذشته بوده خواهان افزایش ظرفیت همکاری های فی ما بین شد.

ارائه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای به زنان واسط عراق توسط مربیان فنی وحرفه ای استان ایلام، فراهم کردن زمینه همکاری در خصوص ارائه آموزش ها در حوزه صنعت مخابرات و اجرای دوره های تکمیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد علمی-کاربردی اتباع واسط عراق در مراکز علمی- کاربردی آموزش فنی وحرفه ای ایلام، فراهم کردن مقدمات ایجاد آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در استان واسط عراق و تسهیل در صدور مجوزهای لازم در این خصوص و ارائه آموزش های موردنیاز پسران استان واسط عراق در مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان ایلام در حوزه صنعت و کشاورزی از موارد مورد تأکید طرفین 2 کشور در این دیدار بود.

کد خبر 61864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha