برپایی پایگاه های اوقات فراغت در روستاهای دیواندره

سرویس کردستان – به مناسبت فصل تعطیلات مدرسه 8 پایگاه به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان به مدت 45 روز در روستاهای دیواندره پرپا شد.

به گزارش کردپرس، رئیس تبلیغات اسلامی دیواندره در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی اول تیرماه در سال ۱۳۶۰به فرمان حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در جهت ترویج فرهنگ و مبانی دین مبین اسلام و تقویت دین در میان مردم پایه گذاری شد.

ابراهیم ملازاده به فعالیت های سال جاری اشاره کرد و افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه تولید کنندگان، مادران خانه دار و جوانان جویای کار در جهت تولید و حمایت از کالای ایرانی توسط کانون های فرهنگی و تبلیغی بخشی از برنامه ها در سال 97 خواهد بود.

وی ادامه داد: ۸پایگاه اوقات فراغت با موضوع سبک زندگی اسلامی ویژه جوانان و نوجوانان توسط ماموستایان به عنوان مبشرین فرهنگی به مدت ۴۵روز در روستاها برپا شد.

ملازاده گفت: از فعالیت های روان خوانی، تجوید، قرائت و تفسیر در ۵۰ خانه قرآن شهری و روستایی و موسسه قرآنی حمایت خواهد شد. همچنین همایش عفاف و حجاب در ۲۱ تیر روز جهانی عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: در سال گذشته برنامه های متعددی را برگزار کردیم که مورد استقبال عموم قرار گرفت از جمله این برنامه ها می توان به تجلیل از خادمان ، پیشکسوتان و فعالان قرآنی به تعداد ۴۵نفر با حضور نماینده ولی فقیه و انجام محافل انس با قرآن کریم ویژه مساجد، مدارس و عموم مردم با حضور قاریان بین المللی اشاره کرد.

وی ادامه داد: انجام برنامه جز خوانی قرآن کریم در مساجد، حمایت و سرکشی از فعالیت های قرآنی ۵۰ خانه قرآن شهری و روستایی، تهیه و توزیع تعداد ۲۵۰جلد قران کریم در مناطق محروم شهرستان، تشکیل مجمع خیرین قرآنی با حضور خیرین، علماو اندیشمندان قرآنی، برگذاری کارگاه های آموزشی به سبک زندگی قرآنی ، برگذاری دوره ی باز آموزی ویژه مربیان قرآنی، برگذاری آزمون دوره ای تربیت داوری قرآن کریم به تعداد ۸ نفر، برگذاری طرح حفظ ۱الی۳جز قرآن کریم به تعداد ۳۰۰نفر، برگذاری طرح های مفاهیم و حفظ و تجوید قرآن کریم به تعداد ۵۰۰ نفر بخش دیگری از فعالیت های تبلیغات اسلامی دیواندره در سال گذشته بوده است.

کد خبر 61730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha