جشنواره عکس دیواندره با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

سرویس کردستان - جشنواره شهرستانی عکس دیواندره با موضوع آینه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش کردپرس اختتامیه دومین جشنواره عکاسی دیواندره در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری با حضور جمعی از مسولان و شرکت کنندگان در جشنواره برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره اظهار کرد: فراخوان دومین جشنواره عکاسی با موضوع آینه و آینه گی توسط انجمن هنرهای تجسمی و فرهنگ و ارشاد دیواندره در ابتدای زمستان ۹۶ منتشر شد.

عثمان سهرابی ادامه داد: در مهلت تعیین شده ۱۵۰ اثر از ۳۵ عکاس به دبیرخانه جشنواره رسید. همزمان با اختتامیه این جشنواره نمایشگاه ۳۰ اثر عکس های ارسالی برپا شد.

وی افزود: آقایان اسعد قربانی، بهزاد نعمتی، دیاکو آزادی، جهانبخش زمانی، و دکتر آرام محمدی داوری این جشنواره را عهده دار بودند که با قرائت بیانیه نفرات برتر را معرفی کردند.

وی بالا بردن سطح سواد بصری جامعه توجه و اهمیت بیشتر به هنر در شهرستان با توجه به نیاز احساس شده در این زمینه و ترویج فعالیت های خلاقانه و بهره گیری از تکنولوژی های دیجیتال را از جمله اهداف این جشنواره اعلام کرد.

طبق نظر داوران خانم میترا یاری فایق کریمی و بهنام احمدی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند. همزمان با این جشنواره نمایشگاه نقاشی کودکان نیز در مجتمع فرهنگی و هنری دیواندره برپا شد.

کد خبر 61386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha