جاده های کردستان همچنان قربانی می گیرند

سرویس کردستان- جاده های استان کردستان به حق به قتلگاه معروف شده اند. در آخرین مورد از حوادث اینچنین روز گذشته در یک تصادف در محور سنندج-کامیاران 4 نفر جان خود را از دست دادند و 3 نفر هم به شدت مصدوم شدند.

به گزارش کرد پرس، همین چند روز قبل در حادثه سقوط یک دستگاه مینی بوس در جاده باغان مریوان، 2 نفر کشته و 11 نفر مصدوم شدند. این لیست را اگر بخواهیم ادامه دهیم مثنوی هفتاد من است. جاده های کردستان هر روز در حال قربانی گرفتن هستند و دست اندازهای مختلف در تصمیم گیری برای بهبود وضعیت جاده های استان، رانندگان را به سمت پیچ های مرگ راهنمایی می کند.

روزی نیست که خبر حادثه جاده ای تلخی کام مردم کردستان را تلخ نکند، از نقش عوامل انسانی و نقص و ضعف ایمنی خودرو نمی شود گذشت اما بر کسی پوشیده نیست قاتل درجه یک در کردستان جاده ها و راه های غیر استاندارد این استان است. بهبود دو عامل دیگر سخت و زمان بر است اما بهبود راه های استان فقط کمی همت و کار و البته اعتبار می خواهد. مردم استان سال هاست در انتظار یک همت و عزم و اراده جدی از سوی مسئولان در این حوزه هستند اما دریغ که پیچ های تصمیم گیری در این باره یکی دو تا نیست.

کد خبر 57379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha