زیر ساخت های لازم برای استقرار نمایندگی استاندارد در مرز خانم شیخان فراهم می شود

سرویس کردستان- بر اساس توافقات انجام شده بین اداره کل استاندارد کردستان و فرمانداری مریوان برنامه ریزی برای استقرار نمایندگی استاندارد در این مرز انجام شده است.

به گزارش کرد پرس به نقل روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان کردستان، محمد شفیعی فرماندار مریوان ضمن رونمایی از نقشه اولیه‌ مرز خانم شیخان مساحت این مرز را نزدیک به 10 هکتار بیان کرد و گفت: با توجه به توافق اولیه با شرکت پیمانکار زیر ساخت مناسبی برای استاندارد در نظر گرفته می‌شود که به زودی تائید نهایی خواهد شد، همچنین تمهیدات لازم جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز استاندارد در مرز خانم شیخان در نظر گرفته شده است.

منصور لهونیان مدیر کل استاندارد کردستان نیز با مطرح کردن نیازهای استاندارد در مرز خانم شیخان گفت: اداره‌کل استاندارد استان کردستان جهت صدور تائیدیه استاندارد برای کالاهای وارداتی، به ویژه لوازم خانگی در مرز باشماق و مرز خانم شیخان به تجهیزات آزمایشگاه همکار نیازمند است.

وی با ارایه‌ هزینه تقریبی تجهیز آزمایشگاه همکار در مرز باشماق تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی استاندارد حفظ امنیت و سلامت مردم است، استقرار آزمایشگاه همکار و تجهیز آن توسط بخش خصوصی در مرز باشماق را ضروری می دانیم.

کد خبر 57355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha