حل مشکلات کشتارگاه صنعتی مرغ بوکان تسریع شود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بوکان گفت: کشتارگاه صنعتی مرغ کابان بوکان یک صنعت مادر که صنایع بالا دستی به آن وابسته هستند و با توجه به اهمیت این کشتارگاه، حل مشکلات آن باید تسریع شود.

به گزارش کردپرس، «حسن عبدی» در جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بوکان اظهار کرد: باید در امورات مربوط به واحدهای تولیدی تسریع بیشتری به عمل آید و با این دید به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی نگاه کرد که تعداد بسیاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند و نیز حل مشکل واحد تولیدی حل مشکل تعداد بسیاری از خانوارها است.

وی با تاکید بر اهمیت کشتارگاه صنعتی شهرستان بوکان تصریح کرد: باید تمامی دستگاه‌های دولتی اعم از مدیریت منابع آب، امور مالیاتی، اداره راه و شهرسازی و سایر ادارات با نظر مثبت نسبت به حل مسائل و مشکلات واحد مذکور در اسرع وقت اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان با اشاره به اهمیت کشتارگاه صنعتی مرغ به عنوان صنعت مادر و وابستگی صنایع بالا دستی مثل مرغداری‌ها، صنایع خوراک دام و طیور و صنایع پایین دستی مثل قطعه‌بندی ها و سایر صنایع وابسته، خواستار تسریع در رسیدگی و حل مشکلات کشتارگاه صنعتی مرغ کابان شد.

در ادامه نیز مدیرعامل واحد کشتارگاه صنعتی مرغ در خصوص مشکلات این واحد اظهار کرد: با توجه به مشکل عدم تعیین تکلیف 6 هزار متر از مجموع زمین های کشتارگاه و اعلام شکایت اداره راه و شهرسازی مبنی بر منابع ملی بودن زمین مذکور، امکان دریافت سند مالکیت و در نتیجه امکان انتقال واحد و همچنین دریافت پروانه ها و مجوزهای لازم وجود ندارد.

در ادامه جلسه درخصوص یکایک مشکلات موجود واحد به ترتیب ارتباط با دستگاههای اجرایی موضوعات مطرح و پس از بحث و بررسی، تصمیماتی اتخاذ شد.

در این رابطه با توجه به شرایط این واحد مقرر شد موضوع از طریق اداره راه و شهرسازی و سازمان مربوطه پیگیری و نتیجه ظرف حداکثر یک ماه مکتوب به دبیرخانه کمیته در اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام شود.

از سوی دیگر مقرر شد پرونده آب کشتارگاه صنعتی به مدیریت منابع آب استان ارسال و اقدامات لازم به منظور طرح پرونده مذکور در کمیسیون مربوطه استانی به عمل آمده و نیز اقدامات لازم برای صدور پروانه چاه آب جدید و تأمین آب مورد نیاز واحد با نظر مثبت به سرعت به عمل آید.

کد خبر 57340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha