آغاز به کار شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای متعلق به برهم صالح

سرویس عراق و اقلیم کردستان- شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای خندان متعلق به رهبر حزب هم‌پیمانی برای صلح و دمکراسی در اقلیم کردستان، از امروز آغاز به کار می کند.

به گزارش کردپرس، سایت خبری خندان گزارش داد که از امروز پنج شنبه 2 فروردین/22 مارس، ساعت 20 به وقت محلی، پخش آزمایشی شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای خندان آغاز می شود.

شوان هرکی مدیر بخش خبر این شبکه اعلام کرد که پخش آزمایشی شبکه با روزی 2 ساعت آغاز شده و در آینده مدت زمان پخش برنامه های آن به 24 ساعت در شبانه روز افزایش می یابد.

سایت خبری و شبکه تلویزیونی خندان متعلق به برهم صالح معاون پیشین جلال طالبانی دبیرکل فقید اتحادیه میهنی کردستان است که در سال 2017 از این حزب جدا شده و جریان سیاسی هم‌پیمانی برای صلح و دمکراسی در اقلیم کردستان تأسیس کرده و هدف خود را در دست گرفتن قدرت در اقلیم کردستان اعلام کرده است.

برهم صالح در ائتلاف با دو حزب جنبش تغییر و جماعت اسلامی کردستان در رقابت‌های انتخابات آتی مجلس عراق شرکت می کند و تبلیغات انتخاباتی زودهنگام خود را با دیدار با مقامات دولت عراق و نیز سفر به مناطق مختلف اقلیم کردستان و دیدار با مردم و جریان های سیاسی مختلف آغاز کرده است.

کد خبر 55978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha