عملیات شاخه زیتون با موفقیت به اتمام رسیده است/ 3 نیروی ارتش ترکیه در اثر انفجار بمبی دست ساز در عفرین کشته شدند

سرویس ترکیه - بینالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه در اظهاراتی ضمن اعلام این مسئله که عملیات شاخه زیتون با موفقیت به اتمام رسیده است اعلام كرد امروز 3 نیروی ارتش ترکیه در اثر انفجار بمبی دست ساز در عفرین کشته شده اند.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری دوغان، بینالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه در اظهاراتی عنوان کرده است: عملیات شاخه زیتون با موفقیت به اتمام رسیده است. اکنون پاکسازی ها در جریان است. متاسفانه تروریست ها هنگام ترک شهر تمام شهر را پر از تله های انفجاری کرده اند. هنگام پاکسازی این تله های انفجاری تلفاتی نیز می دهیم. امروز 3 نیروی ارتش ترکیه در اثر انفجار یک بمب دست ساز کشته شده اند.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: هدف ترکیه اشغال کردن هیچ کشوری نیست. سیاست تهاجمی نداریم. ولی دفاع کردن شرط اصلی ما است. اکنون غرب فرات تقریبا به طور کامل به کنترل درآمده است. ولی تهدیدات از شرق فرات و شمال عراق علیه ترکیه ادامه دارد. گروه های تروریستی در تیررس ترکیه هستند. در راه مبارزه با ترور نیز نیازی به کسب اجازه از کسی نداريم. دوستان ما اگر به ما فکر می کنند سایه خود را بر روی این مبارزات نیندازند. به آنان سلاح ندهند، با گروه های تروریستی همکاری نکنند و دوست و متفق استراتژیک بودن خود را به ترکیه نشان دهند؛ ما این ها را می خواهیم.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 55974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha