نیروهای ارتش ترکیه– ارتش آزاد سوریه در حال پیشروی به مناطق جنوب عفرین هستند

سرویس ترکیه – رسانه های ترکیه به نقل از منابع امنیتی ترکیه مدعی شده اند که نیروهای ارتش آزاد ترکیه به همراه نیروهای ارتش ترکیه در حال پیشروی به مناطق جنوبی عفرین بوده و در این مناطق با نیروهای وابسته به دولت مرکزی سوریه درگیر شده اند.

به گزارش کردپرس، رسانه های دولتی ترکیه به نقل از منابع امنیتی این کشور در خبری مدعی شده اند، نیروهای ارتش آزاد سوریه – ارتش ترکیه در پی کنترل کامل مرکز عفرین عملیات های خود را به سمت جنوب عفرین در مسیر مواصلاتی عفرین – حلب ادامه داده و در طی 2 روز گذشته کوه استراتژیک الاحلم در جنوب عفرین و روستاهای کیمار، براد به همراه 2 روستای دیگر به کنترل نیروهای ارتش آزاد سوریه درآمده است.

نورجان اینال، خبرنگار اعزامی روزنامه هابر ترک ترکیه در خبری با اشاره به پیشروی نیروهای ارتش آزاد سوریه به سمت مناطق جنوبی عفرین عنوان کرده است: نیروهای ارتش آزاد سوریه در مناطق نزدیک به نبل با نیروهای وابسته به دولت مرکزی سوریه درگیری شده اند. همچنین جنگنده های ارتش ترکیه اقدام به بمباران پایگاه های نیروهای وابسته به دولت مرکزی سوریه در اطراف نبل و مناطق جنوب عفرین کرده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده درگیری ها در 7 کیلومتری مرکز نبل و الزهرا متمرکز شده است و توپخانه ترکیه روستاهای این منطقه را زیر آتش گرفته اند

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 55966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha