مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان غربی در پیرانشهر برگزار شد

سرویس آذربایجان غربی_ تیم والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه های استان آذربایجان غربی شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، دکتر محمد سلطانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که روز سه شنبه 15 اسفندماه با حضور رئیس شورای ورزش استان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان شهرستان پیرانشهر در محل سالن ورزشی 7 تیر پیرانشهر برگزار شد، طی سخنانی کوتاه ضمن ابراز خرسندی از میزبانی واحد پیرانشهر گفت: هفدهم اسفندماه هر سال در شهرستان پیرانشهر یادآور خاطرات تلخ بمباران هوایی این شهرستان است که توسط هواپیماهای جنگنده ارتش رژیم بعث عراق به وقوع پیوست و در آن تعداد زیادی از همشهریان پیرانشهری به درجه رفیع شهادت و جانبازی نایل آمدند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز شهرستان پیرانشهر برگزار شد که لازم است از حضور همه اعضای حاضر از جمله، مسئولان استانی و شهرستان، ورزشکاران و مربیان وسرپرستان تیمهای حاضر تقدیر و تشکر کنیم.

سلطانی در خاتمه سخنان خود ابراز امیدواری کرد که واحد پیرانشهر توانسته باشد میزبانی شایسته برای تیمهای حاضر در این دوره از رقابت ها شده باشد.

آقای کرمی، سرپرست کلی مسابقات ورزشی استان آذربایجان غربی نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از زمیزبانی شایسته واحد پیرانشهر گفت: هدف اصلی از برگزاری مسابقات ورزشی شناسایی استعداهای دانشجویان در رشته های مختلف ورزشی و همچنین توجه و ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی و همگانی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی ادامه داد: ورزش باید همزمان با آموزش در دانشگاه آزاد مورد توجه باشد چرا که همه ما بر این باوریم که عقل سالم در بدن سالم است و یکی از راههای تقویت فکر و اندیشه در وجود انسان روی آوردن به ورزش است.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در کسب افتخارات ورزشی و قهرمانی برای کشورمان در عرصه های مختلف ملی و بین المللی بیش از گذشته بدرخشد.

سرپرست اجرایی مسابقات ورزشی استان در خاتمه یادآور شد، برترین بازیکن های این دوره از مسابقات در قالب تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی به مسابقات والیبال قهرمانی کشوری اعزام خواهند شد.

مسابقات والیبال قهرمانی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با حضور 5 تیم از واحدهای ارومیه، سلماس، خوی، سما ارومیه و پیرانشهر به مدت سه روز و به مناسبت گرامیداشت شهدای بمباران هوایی 17 اسفندماه سال 1363 شهرستان پیرانشهر برگزار شد که در نهایت تیم والیبال دانشجویان واحد ارومیه موفق شد با غلبه بر تمامی تیم ها به مقام قهرمانی دست پیدا کند و تیمهای سما ارومیه، خوی، پیرانشهر و سلماس هم به ترتیب به عناوین دوم تا پنجم این دوره از رقابتها دست پیدا کردند.

کد خبر 55045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha