سرویس آذربایجان غربی- فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مهاباد از دستگیری سارق حرفه ایی 7 خودرو در مهاباد خبر داد.

سرهنگ رضا ظهیریان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مهاباد شنبه (۵ اسفند) ماه در گفتگو با خبرنگار کردپرس گفت: به دنبال افزایش سرقت خودرو در شهرستان مهاباد حساسیت موضوع در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت و با گسترش چتر اطلاعاتی در ۴۸ ساعت گذشته عوامل انتظامی موفق شدند یک نفر سارق حرفه ای خودرو را شناسایی کنند.
وی ادامه داد: با هماهنگی های قضایی مخفیگاه سارق شناسایی و یک دستگاه خودروی سواری سرقتی کشف شد بدین جهت گمان مأمورین برای داشتن سوابق متعدد سرقت از سوی سارق شدت گرفت و تحقیقات ادامه یافت.

سرهنگ ظهیریان افزود: در پی تحقیقات فنی عوامل انتظامی فرد مذکور به ۷ فقره سرقت خودرو اعتراف و در اظهارات خود دو نفر مالخر را نیز معرفی کرد.
وی اظهار داشت: خودروها توسط سارق به این دو نفر مال هم فروخته می شد و آنها نیز خودروها را اوراق می‌کردند در حال حاضر هر دوی آنها دستگیر شده و به اوراق 3 دستگاه خودرو اعتراف کردند.

فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به کشف ۷ دستگاه خودروی مسروقه افزود: با اعتراف صورت گرفته از سوی متهم ۴ دستگاه خودروی مسروقه کشف و سه دستگاه خودروی اوراق شده نیز جمع‌آوری شد که ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید و خودروهای کشف شده به مالباختگان بازگردانده شد.

کد خبر 54383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha