جاده یخ زده است با احتیاط برانید

سرویس کردستان- کاهش دما در برخی نقاط استان کردستان باعث یخبندان در جاده ها شده است و رانندگان باید برای تردد جانب احتیاط را رعایت کنند.

به گزارش کردپرس براساس اعلام فرمانده پلیس راه کردستان در جال حاضر یپ جاده ارتباطی سنندج - مریوان و سنندج - سقز، شاهد یخزدگی جاده خصوصا در گردنه ها هستیم و تردد خودروها را با مشکل مواجه شده است.سرهنگ عیسی گوهری با بیان اینکه گردنه تودار ملا در مسیر سنندج - مریوان و زرینه در مسیر سنندج - سقز هم اکنون با یخبندان مواجه است، از رانندگان خواست برای تردد در این مسیر جوانب احتیاط را رعایت کنند. به گفته وی، تردد روان در تمام جاده های مواصلاتی این استان هم اکنون در جریان است اما به همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر ملزومات سر زمستانی همچنان اجباری است.

وی با بیان اینکه بارش برف و باران در راه های مواصلاتی استان از روز گذشته آغاز شده و طبق اعلام هواشناسی تا اواخر هفته نیز ادامه دارد، افزود: رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت های بی مورد و نابجا، سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ از مواردی است که رانندگان باید برای تردد در این جاده ها آنها را رعایت کنند.

کد خبر 54373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha