نامه تند و هشدارآمیز همسر طالبانی به کوسرت رسول در خصوص کنگره اتحادیه میهنی

سرویس عراق و اقلیم کردستان – هیرو ابراهیم احمد عضو دفتر سیاسی و شورای رهبری اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی) در نامه ای خطاب به کوسرت رسول علی معاون اول دبیر کل این حزب، ضمن درخواست از وی برای برگزاری نشست رهبری حزب به منظور تعیین موعد برگزاری کنگره، تصریح کرده است که در صورت عدم انجام چنین کاری، مسئولیتی تاریخی متوجه وی خواهد شد و به عنوان شخصیتی که سیاست و رویکرد جلال طالبانی دبیر کل فقید حزب را نقض کرده است از وی نام برده خواهد شد.

به گزارش کردپرس، هیرو ابراهیم احمد همسر دبیر کل فقید اتحادیه میهنی کردستان در این نامه خطاب به کوسرت رسول علی عالی ترین مقام حزب، عدم برگزاری نشست شورای رهبری حزب برای تصمیم گیری نهایی در خصوص موعد برگزاری کنگره را مایه نگرانی خود و هواداران اتحادیه میهنی اعلام کرده است.

در ادامه نامه آمده است: همچون خواهری برای آخرین بار از شما درخواست دارم که در اسرع وقت این نشست را برگزار کنید تا طرفداران و هواداران اتحادیه میهنی از این نگرانی و چشم انتظاری نجات یابند و این نیز فقط درخواست من نیست، بلکه درخواست همه ارگان ها و دفتر سیاسی و کادرها و اعضا و هواداران اتحادیه میهنی است.

این عضو دفتر سیاسی و رهبری اتحادیه میهنی به معاون اول دبیر کل هشدار داده و می نویسد: امیدوارم مسئولیتی را که بر عهده دارید با حفظ امانت به جای آورید تا در تاریخ از شما به عنوان شخصیتی که از راه و مسلک مام جلال منحرف شده است، یاد نشود.

هیرو ابراهم احمد موعدی برای برگزاری نشست شورای رهبری اتحادیه میهنی برای کوسرت رسول تعیین کرده و نوشته است: لازم است تا روز یکشنبه 25 فوریه 2018 نشست شورای رهبری حزب برگزار شود و روز برگزاری کنگره به صورت رسمی اعلام گردد، در غیر این صورت با مسئولیتی تاریخی مواجه خواهید شد.

پیش تر بلیسه جبار فرمان عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی در مصاحبه اختصاصی با کردپرس اعلام کرد که وی و بیشتر اعضای رهبری حزب با موعد پیشنهادی شورای مرکزی حزب یعنی 5 آوریل 2018 برای برگزاری کنگره موافق نیستند زیرا در مدت کوتاهی که باقی مانده است نمی توان برای برگزاری کنگره در این موعد زمینه سازی های لازم صورت گیرد.

بلیسه جبار فرمان همچنین پیشنهاد داد که به جای کنگره حزب، اقدام به برگزاری پلنوم شود.

کد خبر 54343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha