انقلاب اسلامی ایران سبب وحدت مذاهب اسلامی و اقوام ایرانی شده است

سرویس آذربایجان غربی_ امام جمعه پیرانشهر در خطبه های نماز جمعه گفت: انقلاب اسلامی ایران سبب وحدت مذاهب اسلامی و اقوام ایرانی شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، ملا مصطفی محمودی، امام جمعه شهرستان پیرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: انقلاب اسلامی یک نعمت خدادادی بود که در بهمن ماه 57 به ملت ایران ارزانی شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، انقلابی عظیم بود که توانست مردم مسلمان و متقی را آگاه و خرسند و حاکمیت اسلامی را جایگزین کرده و علاوه بر آن، سلطه‌گران را عزادار کند.

محمودی اضافه کرد: وحدت و یکپارچگی ملت از هر قشر و گروهی در درون نظام مردمی و اسلامی ایران یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب بود که پس از گذشت حدود 4 دهه از ان همچنان یکی از امتیزات انقلاب بشمار می رود.

امام جمعه پیرانشهر در ادامه سخنان خودبا اشاره به حفظ وحدت مردم یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران سبب وحدت بین کلیه مذاهب اسلامی و اقوام ایرانی شده است که باید همه ما تمام تلاش و توان خود را برای حفظ این دستاورد مهم بکار بگیریم.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه پیرانشهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار کرد: بی‌شک خانواده نقش فراوانی در تربیت فرزندان دارد.

محمودی افزود: علاوه بر محیط خانواده باید در محیط مدرسه هم دانش‌آموزان تشویق به ایمان، تقوا، عمل صالح، امانت‌داری و صداقت شوند تا در آینده افراد مفیدی برای جامعه باشند.

کد خبر 53521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha