زمان ابلاغ قوی ترین پیام اتحاد فرا رسیده است

سرویس ترکیه – صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها در آستانه برگزاری کنگره فوق العاده حزب در نامه ای از زندان ادیرنه عنوان کرده است: زمان ابلاغ قوی ترین پیام اتحاد فرا رسیده است.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه دیوار، در آستانه برگزاری سومین کنگره حزب دموکراتیک خلق ها، صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک کنونی حزب در نامه ای از زندان ادیرنه با دعوت از تمام اعضای حزب برای برگزاری هرچه قوی تر این کنگره عنوان کرده است: مقاومت تمام دوستان بنده در این راه افتخار من است. این حزب در عین حال به دوست و شمن خود نشان داد که حزب دموکراتیک خلق ها دارای چه پایه ها و طرفداران دینامیکی است. مطمئن باشید به تمام عناصر داخلی و خارجی که در تلاش هستند نابودی حزب دموکراتیک خلق ها را فراهم کند ثابت شده است که این کار را نخواهند توانست انجام دهند.

در ادامه این نامه آمده است: در حالی که با شور و هیجان بالایی به برگزاری کنگره می روید زمان ابلاغ قوی ترین پیام اتحاد فرا رسیده است. من نیز در داخل حزب دموکراتیک خلق ها به فعال ترین شکل ممکن فعالیت خود را ادامه خواهم داد. به تمام دوستانی که از حزب دموکراتیک خلق ها حمایت کرده و به بنده اعتماد کرده اند سلام رسانده و تشکر می کنم.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 53520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha