هیئت پارلمانی اقلیم کردستان به عفرین سفر می کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان - هیئتی از پارلمان کردستان به‌ منظور اعلام حمایت از عفرین و اطلاع از وضعیت میدانی منطقه و ساکنین آن، امروز شنبه به عفرین سفر می‌کند.

به گزارش کردپرس، دلیر ماوتی رئیس فراکسیون اتحادیه میهنی در پارلمان کردستان طی گفتگو با سایت خبری خندان گفت که امروز شنبه 21 بهمن/10 فوریه، هیئتی متشکل از نمایندگان تمامی فراکسیون‌های پارلمان کردستان به عفرین سفر می‌کنند.

وی افزود که هدف از این سفر، اطلاع از وضعیت میدانی در عفرین و شرایط ساکنین و شهروندان غیرنظامی در عفرین و میزان خسارات وارده بر اثر حملات ارتش ترکیه به عفرین به ویژه در مناطق غیرنظامی است.

ماوتی گفت که هیئت پارلمان کردستان گزارشی میدانی را از حملات ترکیه و خسارات وارده به مناطق غیرمسکونی، از جملە مدارس و بیمارستان ها و آمار کشته و مجروحین شهروندان غیرنظامی تهیه می کند.

در همین حال روز جمعه 20 بهمن، شماری از روحانیون، امامان جماعت و مردم سلیمانیه به منظور اعلام حمایت از عفرین و همدردی با کُردهای سوریه و خواندن دعا برای مردم عفرین، نماز جمعه را در خارج از مساجد و در پارک آزادی شهر سلیمانیه خوانده و برای کمک به عفرین دعا خواندند.

کد خبر 53519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha