عرضه نان سنگک ارزان و با کیفیت برای مسافران مسیر هلیلان- کرمانشاه

سرویس ایلام- در حالی که در استان ایلام بسیاری از نانوایی های سنگک استان نان سنگک هزار تومانی را با کیفیت نه چندان مطلوب و در اندازه های کمتر از عرف تعیین شده عرضه می کنند وجود یک نانوایی سنگگ با تولید نان بسیار با کیفیت و قیمت مناسب توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش کردپرس، در مسیر بخش هلیلان استان ایلام به کرمانشاه و در یکی از روستاهای این مسیر یک نانوایی سنگ با نان با کیفیت 550 تومانی به اهالی آن روستا و مسافرانی که در این مسیر رفت و آمد می کنند خدمت می کند.
میرزایی یکی از مالکین این نانوایی سنگک به خبرگزاری کردپرس گفت:این نانوایی علاوه بر اینکه نان مورد نیاز اهالی روستا را تهیه می کند به مسافرانی که در مسیر ایلام- هلیلان- کرمانشاه در رفت و آمد هستند نیز صبح تا عصر نان عرضه می کند.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشتری های این نانوایی مسافران این مسیر هستند افزود: این نانوایی از ساعت 6 صبح تا حوالی شب در چند شیفت نان تولید می کند و همه کسانی که از این نانوایی اقدان به خرید نان می کنند از کیفیت آن بسیار راضی هستند.
شیروانی از اهالی بخش هلیلان ایلام و یکی از مسافرانی که از این نانوایی در حال خرید است گفت: مدتها است که در این مسیر به صورت هفتگی و یا روزانه در حال رفت و آمد هستم و هر بار سعی می کنم نان مورد نیاز خانواده ام را اینجا تهیه و با خود ببرم.
وی که به عنوان مأمور اداری در طول هفته بارها در این مسیر در رفت و آمد است گفت: این نانوایی سنگک علاوه بر اینکه طعم و کیفیت کم نظیری دارد از نظر قیمت نیز نصف قیمت دیگر نانوایی های سنگک در استان است.
شیروانی افزود: همه کسانی که از این مسیر رفت و آمد می کنند یقینا پس از یکبار خرید نان از این نانوایی در صورت گذر دوباره از اینجا مشتری این نانوایی می شوند.

کد خبر 53307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha