پنج واحد تولیدی در ارومیه افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت دهه فجر، در روز 17 بهمن ماه پنج واحد تولیدی در ارومیه افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش کردپرس، جعفرصادق اسکندری ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این رابطه واحد تولیدی محصولات و قطعات پلاستیکی در شهرک فاز دو ارومیه با 11 میلیارد ریال سرمایه و اشتغال 10 نفر و نیز ظرفیت تولید سالانه 280 تن در سال افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در همین روز در شهرک صنعتی فاز دو، واحد تولیدی خمیرپیتزا با ظرفیت تولید سالانه 500 تن در سال، سرمایه 20 میلیارد ریال و اشتغال 50 نفر به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از کلنگ زنی کامیونت با ظرفیت تولید پنج هزار دستگاه در سال خبر داد و افزود: اشتغال این واحد تولیدی 137 نفر بوده و سرمایه مورد نیاز آن 182 میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: واحد تولیدی انواع غذاهای آماده و کنسروی در شهرک صنعتی فاز سه با 10 میلیارد ریال سرمایه و اشتغال 15 نفر و نیز ظرفیت تولید سالانه 340 تن در سال از سایر پروژه های قابل افتتاح دهه فجر در ارومیه است.

اسکندری گفت: رونمایی از محصول جدید واحد تولیدی انواع تریلر با ظرفیت تولید سالانه هزار دستگاه و اشتغال 60 نفر و نیز سرمایه 300 میلیارد ریال در جاده سلماس نیز انجام می شود.

کد خبر 53245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha