رسانه ها در بهبود مستمر فضای کسب  و کار استان نقش آفرینی کنند

سرویس کردستان- معاون امور اقتصادی استاندار کردستان رسانه‌ها را بازوان توسعه استان عنوان کرد گفت: رسانه‌های جمعی نقش قابل توجهی در توسعه استان دارند و می‌توانند در بهبود فضای کسب و کار، توسعه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال نقش آفرینی کنند.

به گزارش کردپرس، حسین فیروزی در نشست خبری استاندار کردستان با اصحاب رسانه با تاکید بر ایجاد نشاط و فضای امیدبخش از طریق رسانه‌ها افزود: اگر رسانه‌ها همه مسائل را در جای خود منعکس و با هدف ایجاد امید و نشاط در جامعه رسیدگی کنند، هم رسالت خود را به درستی انجام داده‌اند و هم موجب مشوق سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار در استان خواهند بود.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: همه رسانه‌ها را به همکاری در این زمینه دعوت می‌کنیم تا این مهم هر چه سریعتر در استان محقق شود. توسعه تولید و به تبع آن رفع بیکاری، با ظرفیت‌های انسانی و مادی استان میسر خواهد شد که رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه دولت زیرساخت‌ها را برای حضور سرمایه گذاران در استان مهیا کرده است، گفت: توسعه کشاورزی، صنایع و معادن و تجارت مرزی و فرامرزی از اولویت‌های سرمایه گذاری در کردستان است.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان از آمادگی زیرساخت های ارتباطی و حمل و نقل در استان برای حضور سرمایه گذاران در استان خبر داد و گفت: شرایط حمل و نقل هوایی استان و حمل و نقل ریلی نیز به زودی در استان آماده و زمینه را برای حضور سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد.امروز کردستان بیش از هر زمان دیگری آماده سرمایه گذاری است و رسانه‌ها باید مشوق سرمایه گذاران باشند.

فیروزی با اشاره به حساسیت سرمایه گذاران و ضرورت امنیت خاطر آنها برای حضور در استان، خاطرنشان کرد: انتشار و تحلیل نابهنگام یک خبر می‌تواند موجب ضربه زدن به توسعه استان شده و سرمایه گذار مقصد دیگری را انتخاب کند.

وی رسانه ها را بازوان توسعه استان دانست و یادآور شد: هیچ تفاوتی بین هیچ یک از رسانه های استان قائل نیستیم و در توسعه استان به کمک و نقد همه آنها نیازمندیم.

کد خبر 53243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha