لایحه پیشنهادی بودجه شهرداری دیواندره تصویب شد

سرویس کردستان – شورای شهر دیواندره لایحه بودجه سال 97 شهرداری دیواندره را با 13 درصد افزایش تصویب کرد.

به گزارش کردپرس – ناصح محمدخانی شهردار شهر دیواندره اعلام کرد: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری دیواندره بعد از تنظیم و بازبینی به شورای شهر ارسال و در نهایت بعد از بررسی کارشناسانه و دقیق اعضای شورا به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: در این لایحه بودجه شهرداری برای سال آینده 13 درصد افزایش داده شده است بر اساس این افزایش بودجه شهرداری شهر دیواندره برای سال آینده 15 میلیارد و 900 میلیون تومان است پیش بینی و مشخص شده 60 درصد آن مربوط به هزینه های عمرانی و باقیمانده به هزینه های جاری شهرداری اختصاص یافته است.

محمدخانی گفت: با تعامل خوبی که بین شهرداری و اعضای شورا وجود دارد این بودجه به تصویب اعضای محترم شورا رسید. در حال حاضر شهرداری دیواندره نزیک به 5 میلیارد تومان بدهی دارد که از سالهای گذشته انباشته شده است.

وی افزود: در لایحه امسال تخفیفات به مناسبت های مختلف هم تعیین شده است. کل کمک های دولتی هم از دو محل در سال جاری مجموعا 2 میلیارد و 470 میلیون تومان بوده است.

شهردار دیواندره اظهار کرد: در سال جاری تنها 27 پروانه ساخت را صادر کرده ایم. این در حالی است که در سال 86 حدود 600 پروانه ساخت صادر شده بود. ساخت و سازها به شدت کاهش یافته و درآمد شهرداری نیز پایین آمده است.

محمدخانی با اشاره به تعداد پرونده های ماده صد شهرداری گفت: در سال جاری 11 جلسه بدوی و 4 جلسه تجدیدنظر ماده صد تشکیل شده در تجدیدنظر 35 و مجموعا 110 پرونده منجر به صدور رای و تصمیم شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 52828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha