درخواست مدیرکل آموزش و پرورش سلیمانیه برای اعلام اعتصاب معلمین

سرویس عراق و اقلیم کردستان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سلیمانیه اقلیم کردستان از معلمین و کارمندان استان خواست که برای جلوگیری از واردشدن بە رقابت های حزبی، اعتصاب عمومی اعلام کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از خندان، دلشاد عمر مدیرکل آموزش و پرورش استان سلیمانیه اقلیم کردستان با انتشار اطلاعیه ای که تصویری از آن در خندان منتشر شده است، از معلمین و کارمندان و مسئولین در استان سلیمانیه درخواست کرد که برای اینکه تبدیل به بخشی از رقابت ها و کشمکش های سیاسی میان احزاب و جناح های سیاسی نشده و از دست های آشوبگر و اخلالگر در اقلیم، به دور بمانند، تظاهرات را به اعتصاب عمومی در کلاس های درس تبدیل کنند.

وی در این اطلاعیه می افزاید: بهتر است افرادی که توانایی تردد ندارند، به منظور حفظ امنیت شهرها در خانه های خود باقی بمانند، نه اینکه در مقابله با احزاب و دولت در مراکز آموزشی به طراحی نقشه و ستراتژی مبارزات مدنی مشغول باشند.

طی روزهای گذشته بسیاری از شهرهای اقلیم کردستان به ویژه در استان سلیمانیه شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی بوده و با به خشونت کشیده شدن این تظاهرات دست کم 5 تن کشته و بیش از 100 تن نیز مجروح شده اند و دفاتر احزاب و ساختمان های دولتی به آتش کشیده شده است.

کد خبر 50528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha