جلسه رسیدگی به یکی از مهمترین پرونده های صلاح الدین دمیرتاش امروز برگزار می شود

سرویس ترکیه – بعد از گذشت 399 روز تهیه کیفرخواست برای صلاح الدین دمیرتاش، یکی از مهمترین پرونده های وی امروز با حضور 1 هزار و 250 وکیل مدافع و تمامی نمایندگان حزب دموکراتیک خلق ها در زندان سینجان آنکارا آغاز می شود.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه دیوار، جلسه رسیدگی به یکی از پروندهای مهم صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها که 31 دادخواست با اتهام «تاسیس گروه های تروریستی و هدایت آن ها» در همین پرونده جای می گیرد؛ امروز در سالن زندان سینجان آنکارا بعد از 399 روز در غیاب خود شخص دمیرتاش ولی با حضور تمام نمایندگان حزب دموکراتیک خلق ها، اعضای این حزب و هیئت های بین المللی آغاز می شود.

در این جلسه 1 هزار و 250 وکیل به دفاع از صلاح الدین دمیرتاش خواهند پرداخت. همچنین شورای مرکزی حزب دموکراتیک خلق ها نیز اعلام کرده است که تمامی نمایندگان در این جلسه حضور پیدا خواهند کرد.

صلاح الدین دمیرتاش، خود به این جلسه آورده نخواهد شد و دلیل آن در بررسی هایی که توسط وکلایش صورت گرفته است؛ تدابیر امنیتی اعلام شده است. قاضی پرونده خواستار قرائت دفاعیه دمیرتاش از طریق ویدئو کنفرانس شده است که این درخواست نیز از سوی دمیرتاش رد شده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 49652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha