غرب و سعودی در یمن هم شکست می خورند/مقاومت رمز پیروزی در منطقه است

سرویس ایران-سید قاسم جاسمی عنوان کرد:همانگونه حامیان اصلی تروریسم در عراق و سوریه شکست خوردند،در یمن نیز محکوم به شکست هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی کردپرس ضمن اشاره به فتنه خاموش شده سعودی ها در یمن گفت:همچنانکه در هفت سال گذشته آمریکایی ها همراه با متحدان منطقه ای او سعی بر توسعه طلبی و تجاوزگری در کشورهای ستمدیده منطقه را داشتند و متحمل شکست شدند،در یمن نیز شکست خواهند خورد و همانگونه که فتنه ایجاد شده توسط علی عبدالله صالح دفع شد،فتنه های آینده نیز محکوم به نابودی است.

وی ادامه داد:مردم یمن توطئه ‎ای بزرگ را پشت سر گذاشتند و اجازه نفوذ سعودی ها را ندادند.علی عبدالله صالح تغییر مواضع داده بود و به حمایت از شبه‌نظامیان و متجاوزان روی آورده بود و هر روز بیشتر از دفاع مردمی دور شده بود.

وی تصریح کرد:مقاومت رمز پیروزی در منطقه است و مادامی که خود مردم کشورهای منطقه تجاوزگری بیگانگان را نپذیرند و در برابر آن ایستادگی نمایند ،هیچ قدرتی توانایی مقابله با آن ها را نخواهد داشت و ما این مقاومت جانانه و مردمی را در عراق و سوریه و یمن و لبنان می بینیم.

کد خبر 49626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha