عدم اعلام جزئیات درآمدهای نفتی دولت اقلیم کردستان در یک سال گذشته

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس کمیسیون انرژی و صنایع در پارلمان کردستان گفت که دولت اقلیم کردستان طی یک سال گذشته، جزئیات و میزان فروش و صادرات نفت اقلیم و درآمدهای حاصل از آن را اعلام نکرده است.

به گزارش کردپرس، شیرکو جودت در گفتگو با SNNگفت که یک سال است شرکتی حسابرسی بین المللی بررسی جزئیات پرونده فعالیت های نفتی اقلیم کردستان اعم از استخراج و صادرات و درآمدهای نفتی اقلیم را آغاز کرده است، اما تا کنون هیچ گزارشی از نتایج و روند کار این شرکت و بررسی های انجام شده اعلام نشده است و طی این یک سال نیز وزارت منابع طبیعی اقلیم هیچ گزارشی را از میزان فروش و درآمدهای نفتی اقلیم منتشر نکرده است.

رئیس کمیسیون انرژی و صنایع در پارلمان کردستان، با اشارە به اینکه وزارت منابع طبیعی اقلیم کردستان پیشتر هر ماه گزارش میزان تولید و فروش نفت را اعلام می کرد، افزود که این کمیسیون ماه گذشته با دبیر هیئت دولت اقلیم کردستان و سرپرست وزارت دارایی اقلیم کردستان به منظور گفتگو در مورد نحوه کار شرکت حسابرسی بین المللی در بررسی پرونده نفتی اقلیم دیدار کرده اند.

شیرکو جودت گفت که در این دیدار نیز هیچ گزارشی از نتایج کارهای این شرکت ارائه نشده و دبیر هیئت دولت اعلام کرده که این شرکت یک سال است فعالیت های خود را آغاز کرده و قرار است در آینده نزدیک این گزارش آماده شده و به پارلمان کردستان داده شود.

کد خبر 49594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha