برای تشکیل اتاق عملیات مشترک به منظور نبرد با داعش آماده ایم

سرویس سوریه- فرماندهی نیروهای YPG در بیانیه ای ضمن قدردانی از حمایت متحدان سوری و بین المللی این گروه در نبرد با داعش، برای تشکیل اتاق عملیات مشترک تا شکست کامل تروریسم در سوریه، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از هاوار نیوز، فرماندهی نیروهای کرد یگان های مدافع خلق (YPG) در بیانیه ای اعلام کرد این گروه آمادگی دارد به منظور نبرد با بقایای دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در سوریه، با متحدان خود اتاق عملیات مشترک راه اندازی کند.

در این بیانیه که توسط نوری محمود سخنگوی YPG قرائت شد، آمده است: «پس از مقاومت قهرمانانۀ نیروهای YPG با همکاری قبایل عرب منطقه و با حمایت روسیه و ائتلاف بین المللی تحت رهبری ایالات متحده، مناطق روستایی دیرالزور در شرق رودخانۀ فرات کاملاً پاک سازی شدند. ما این پیروزی را به مردم سوریه با همۀ ساختارهای آن تبریک گفته و از ائتلاف بین المللی و روسیه برای حمایت هوایی و لجستیکی، همکاری و مشاوره در نبرد زمینی، قدردانی می کنیم. ما امیدواریم اینک که نبرد با تروریسم به مراحل پایانی خود نزدیک می شود، ادامۀ این حمایت تضمین شود... ما در حال تشکیل یک مدیریت واحد و شوراهایی هستیم که متشکل است از شیوخ قبایل، نخبگان و نمایندگان عرب ها، کردها و همۀ گروه های قومی و مذهبی منطقه بر اساس ملت دموکراتیک، مدیریت خودمختار و برادری مردم...»

این بیانیه در ادامه افزوده است: «ما اعلام می کنیم که برای تشکیل یک اتاق عملیات مشترک با شرکای خود، به منظور نبرد با داعش و افزایش قدرت این همکاری و زدودن کامل تروریسم، آمادگی داریم.»

کد خبرنگار: 30103

کد خبر 49482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha