معاون استاندار آذربایجان غربی: از مچ گیری در دو حوزه حجاب و حقوق شهروندی بپرهیزید

سرویس آذربایجان غربی- معاون سیاسی- اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: از مچ گیری در دو حوزه حجاب و حقوق شهروندی بپرهیزید. .

به گزارش کردپرس، «علیرضا رادفر» در چهارمین جلسه تخصصی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی آذربایجان غربی گفت : سعی کنید از هرگونه مچ گیری در دو حوزه حجاب و عفاف و یا حقوق شهروندی بپرهیزید و در عوض نقاط قوت و ضعف دستگاههای تحت نظارت را مشخص کنید .

علیرضا رادفر تصریح کرد : فلسفه ی وجودی ادارت و دستگاههای دولتی خدمت به مردم است و بدون خدمت به خلق الله ادارات بی معنی خواهند بود .

او افزود : سعی کنید به نتایج ارزیابی ادارات دقت کرده و در صورت مثبت بودن فعالیت ها نسبت به تشویق و در صورت عدم حرکت و فعالیت و جنبش دستگاهها بشکل مناسب تذکر داده و ارشاد نمایید .

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی هم چنین یادآور شد : در بعضی از ادارات میز خدمت مستقر شده و ما آنها را رصد کرده و امیدواریم آن تعداد از دستگاهها که نسبت به استقرار میز خدمت اقدام نکرده اند و تعداد آنها نیز اندک می باشد، نسبت به استقرار میز خدمت سریعاً اقدام نمایند .

رادفر در انتها تاکید کرد : دستگاههایی که حائز شرایط باشند بایستی حتماً تشویق شده و این می تواند موضوع و بهانه خوبی برای تشویق بقیه باشد

کد خبر 48297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha