آمریکا در مبارزه ترکیه با پ.ک.ک و دیگر گروه های تروریستی در کنار این کشور است

سرویس ترکیه – جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در دیدار با همتای ترکی خود عنوان کرده است: آمریکا در مبارزه ترکیه با پ.ک.ک و دیگر گروه های تروریستی در کنار این کشور است.

به گزارش کردپرس، بر اساس اخبار منتشر شده در سایت رسمی کنسولگری آمریکا در آنکارا (usembassy)، دانا دبیلو ویت، سخنگوی ارشد پنتاگون در اظهاراتی با اشاره به دیدار جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا با نورالدین چانیکلی همتای ترکیه خود عنوان کرده است:

«وزیر دفاع جیمز ماتیس، در اخلال جسله وزرای دفاع کشورهای ناتو به منظور تقویت و تصدیق دوباره همکاری های ریشه دار خود در زمینه نظامی و دفاعی با متفق ناتو خود ترکیه با وزیر دفاع ملی جمهوری ترکیه، نورالدین چانیکلی دیداری داشته است.

وزیر دفاع آمریکا از تمام مبارزات ترکیه برای برطرف کردن گروه تروریستی داعش و تامین امنیت جهانی که بعد از دیدار 23 آگوست 2017 ماتیس از آنکارا صورت گرفته است از وزیر دفاع کشور ترکیه تشکر کرده است. همچنین ماتیس در این دیدار با در نظر گرفتن تمام تهدیداتی که علیه امنیت ملی ترکیه صورت می گیرد اعلام کرده است، آمریکا در مبارزه ترکیه با پ.ک.ک و سایر گروه های تروریستی در کنار ترکیه است و به این روند نیز ادامه خواهد داد.

وزرای دفاع دو کشور در خصوص همکاری های گسترده در زمینه نظامی و تداوم مذاکرات و فعالیت های مشترک در زمینه دفاعی و تقویت تمام همکاری ها در این زمینه به توافق رسیده اند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 47946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha