ثبت نام 700 ناشر سراسری برای حضور در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

سرویس کرمانشاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تاکنون 682 ناشر از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، حجت الاسلام رحیم جعفری امروز در یک نشست خبری با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب کرمانشاه از 20 لغایت 25 آبان ماه سالجاری، اظهارداشت: نمایشگاه کتاب کرمانشاه مهمترین رویداد فرهنگی استان است که از نظر کیفی و کمی در کشور مطرح است.

وی ادامه داد: تاکنون 682 ناشر از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه ثبت نام کرده اند که ار این تعداد 400 ناشر در نمایشگاه حضور خواهند یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه 50 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه عرضه می شود، تصریح داشت: حدود 210 غرفه برای این نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: 30 برنامه جنبی از جمله رونمایی از چند عنوان کتاب از جمله برنامه هایی خواهند بود که در حاشیه این نمایشگاه اجرا خواهند شد.

جعفری در پایان یادآورشد: میزان تخفیف در نظر گرفته شده در سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه 30 تا 40 درصد است که 20 درصد آن از طریق بن کتاب و 10 تا 20 درصد نیز توسط ناشر تخفیف داده می شود.

کد خبر 47784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha