کنترل تردد زائران به عراق با احداث گیت های کنترلی مختلف و پایش تصویری

سرویس ایلام – فرمانده قرار گاه اربعین نیروهای مسلح مستقر در مهران گفت: تردد زائران به عراق با احداث گیت های کنترلی مختلف و پایش تصویری تحت کنترل و نظارت است.

به گزارش کردپرس از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "محسن فتحی زاده" در دیدار با رئیس هیئت پایانه های مرزی عراق گفت: از ابتدای آغاز سفر اربعین ، پلیس جمهوری اسلامی ایران با تمام توان، تردد زائران را در گیت های مختلف کنترل می کند.

وی افزود: علاوه بر سیستم سخت‌افزاری و حضور پر رنگ پلیس در مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه، نیروی انتظامی با بهره گیری از سیستم های نرم افزاری و هوشمند و با استفاده از پایش تصویری تمامی ورود و خروج و مباحث امنیتی زائران را در این مرزها رصد می‌کند.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح مستقر در مهران به بحث مانیتورینگ مستقر در پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: پلیس با استفاده از پایش تصویری شبانه روزی تمامی محورهای مواصلاتی را کنترل و از خروج زائران غیر قانونی جلوگیری می کند.

دکتر "کاظم محمد عقابی" رئیس هیئت پایانه های مرزی عراق نیز در این دیدار گفت: تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت و روان سازی تردد زائران ابا عبدالله الحسین(ع) قابل قدردانی است.

وی با تحسین اقدامات نیروی انتظامی در بحث پایش تصویری لحظه به لحظه مرزهای سه‌گانه اظهار داشت: امیدواریم با تعامل و همکاری پلیس ایران بتوانیم از این ظرفیت در عراق نیز استفاده کنیم.

کد خبر 47734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha