سرویس کردستان- فیلم کوتاه داستانی «اسب» ساخته کارگران کردستانی رسول احمدی به بخش پایانی چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد راه یافت.

به گزارش کرد پرس، زانیار لطفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان با اعلام این خبر گفت: در ادامه موفقیت های داخلی و بین المللی تولیدات سینمایی حوزه هنری کردستان، فیلم کوتاه «اسب» به بخش پایانی چهلمین و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد راه یافت.

وی افزود: این جشنواره از ۲ تا ۱۰ آذرماه امسال با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، ‌ آموزه‎های دینی، فرهنگ و تمدن، ‌ سبک زندگی و حقوق شهروندی، تعلیم و تربیت، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای، مشارکت اجتماعی و فرهنگی، حفظ سرمایه های ملی، ‌ علم و زندگی و بخش ویژه برگزار می شود.

وی عنوان کرد: این فیلم از بین آثار ارسال شده جهت رقابت با ۳۳ فیلم داستانی کوتاه جهت کسب بهترین فیلم در بخش ایرانی توسط گروه بازبین جشنواره انتخاب و ضمن اکران در سالن‏های مختلف جشنواره و در مدت برگزاری درمعرض داوری داوران جشنواره قرارمی گیرد. لطفی افزود: در این دوره از جشنواره در مجموع ۱۱۲ فیلم در بخش داستانی بلند، داستانی کوتاه و مستند و ۶۵ فیلم خارجی از کشورهای مختلف دنیا نیز حضور دارند. فیلم «اسب» با مدت زمان ۳ دقیقه، به بررسی تأثیر رسانه بر ذهن کودکان و نوجوانان می پردازد.

کد خبر 47528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha