روایتی انتقادی از نحوه انتخاب استاندار جدید کرمانشاه

سرویس ایران- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را در خصوص نحوه انتخاب استاندار کرمانشاه بیان کرد.

به گزارش کردپرس، سیدقاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص موضوعات مطرح شده پیرامون انتخاب استاندار کرمانشاه، اظهار داشت: بنابر این بود که از بین نیروهای جوان، شایسته و شاخص کرمانشاهی چند گزینه از سوی نمایندگان به وزارت کشور پیشنهاد داده شود که این نیروها از سوی نمایندگان شناسایی شدند ولی بر اساس قول و قرارهایی که با وزیر کشور داشتیم آقای رحمانی فضلی به قول خود عمل نکرد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر کشور بدون هیچ هماهنگی و بدون کسب هیچ پیشنهادی از نمایندگان، آقای بازوند را مطرح کردند و به سرعت برای آنکه نمایندگان در مقابل عمل انجام شده قرار گیرند، هیئت دولت رای لازم را برای استانداری کرمانشاه به آقای بازوند اعطا کرد.
وی افزود: نمایندگان استان کرمانشاه با این شرایط بازخهم پافشاری کردند ولی در جلسه مجمع نمایندگان، به این جمع‌بندی رسیدیم که به مصلحت استان کرمانشاه و مردم نیست که نمایندگان از استاندار جدید استقبال نکنند.
جاسمی متذکر شد: در هفته گذشته بنا به درخواست بازوند که با تک تک نمایندگان گفت‌وگوهایی را انجام داده بود، نمایندگان نیز به این نتیجه رسیدند که با آقای بازوند در محل کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی دیدار کنند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنای ما بر این بود که به دلیل بدقولی وزیر کشور، در مراسم معارفه استاندار کرمانشاه شرکت نکنیم ولی به این جمع‌بندی رسیدیم که عدم حضور نمایندگان به مصلحت نیست و چند نفر از نمایندگان استان کرمانشاه در جلسه معارفه استاندار حضور یافتند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: با توجه به آنچه گفته شد همچنان به دنبال استیضاح وزیر کشور به جهت پیگیری مطالبات نمایندگان خواهیم بود./

کد خبر 46261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha