بدون شک همه پرسی در موعد مقرر برگزار می شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان - رئیس فراکسیون حزب دمکرات در پارلمان کردستان با تاکید بر اینکه اقلیم کردستان زبان تهدید را نمی پذیرد، گفت که همه پرسی استقلال بدون شک در موعد مقرر خود برگزار می شود.

به گزارش کردپرس به نقل از لوین پرس، امید خوشناو با انتشار مطلبی در صفحە شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت؛ همانطور که پیش بینی می شد، با نزدیک تر شدن به زمان همه پرسی استقلال اقلیم کردستان، اقداماتی نظیر جنگ روانی و تبلیغات بدبینانە و ایجاد اضطراب و نگرانی میان شهروندان افزایش یافته است.

این همه پرسی قرار است روز دوشنبه 3 مهر/25 سپتامبر، برگزار شود و جامعه جهانی خواستار تعویق آن و آغاز گفتگوی میان اربیل و بغداد به جای همه پرسی شدە است.

وی در ادامە تاکید می کند: "هیچ شکی نداشتە باشید که همه پرسی استقلال در موعد مقرر خود برگزار می شود و رهبری سیاسی اقلیم پیشنهادات گفتگو و مذاکرە را نیز رد نمی کند، اما پس از برگزاری همه پرسی در این مورد به گفتگو می پردازیم."

رئیس فراکسیون حزب دمکرات در پارلمان کردستان در این مطلب اعلام کردە که اقلیم زبان تهدید را نمی پذیرد و از تهدیدات بیمی ندارد و هیچ نیرویی نمی تواند کردها را در این مسیر متوقف کند و روز 25 سپتامبر روز تعیین سرنوشت است و کشور مستقل در انتظار کردها است.

کد خبر 45159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha