کشف ۱۶ شبکه قاچاق انسان در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۱۶ شبکه قاچاق انسان کشف و ضمن‌توقیف ۱۳۸ دستگاه خودرو، ۴۸ نفر دستگیر شدند.

به گزارش کردپرس، سرهنگ شمسعلی حق وردیان ظهر یکشنبه در نشست خبری افزود: در اجرای مستمر طرح‌ مقابله با اراذل و اوباش در این استان امسال ۲۷۰‌ نفر دستگیر شدند و۱۰ طرح ویژه اجرایی شده و بیشترین دستگیری‌ها در این حوزه مربوط به مرکز استان بوده است.

اواضافه کرد: فقط در یک پرونده زورگیری و شرارت، ۱۰ نفر دستگیر و ۱۰۰ میلیارد تومان اموال از این افراد کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان غربی از اجرای طرح برخورد با قاچاق سلاح و مهمات در استان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا یک‌هزار و ۶ قبضه سلاح کشف و ۴۰۰ نفر دستگیر شدند. همچنین امسال ۱۶ شبکه قاچاق انسان کشف و ضمن‌توقیف ۱۳۸ دستگاه خودرو، ۴۸ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ حق وردیان با اشاره به اینکه ارائه خدمات در مرزها از جمله مهمترین اقدامات پلیس امنیت عمومی به شمار می‌رود، گفت: ۱۵۲ هزار گذرنامه امسال در استان صادر شده و فقط در اربعین در مرز تمرچین، برای ۷۷ هزار نفر خدمات در زمان ورود و خروج ارائه کردیم.

او افزود: البته امسال با اقدامات کنترلی خوب صورت گرفته، سه نفر قاتل که در حال خروج از مرز بودند، با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و تحویل پلیس آگاهی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در سال جاری یک هزار و ۸۵۶ مورد بررسی صفحات و شبکه‌های اجتماعی را داشتیم که منجر به برخورد با یک هزار و ۶۰۰ تخلف شد.

سرهنگ حق وردیان با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص مدیریت چهارشنبه سوری اظهار کرد: در هفته‌های اخیر، ۸۵۳ هزار مورد کشفیات مواد محترقه در استان داشتیم و علاوه بر آن، سه انبار در این خصوص کشف و ضمن متلاشی شدن ۲ شبکه، چهار دستگاه خودرو هم توقیف شد.

کد خبر 43863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha