سفر فرمانده کل سپاه پاسداران برای رصد اقدامات در مناطق زلزله زده خوی

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط کاملا برای خدمت رسانی در مناطق زلزله زده خوی مهیا است و آمده ایم ببینیم که دستوراتی که قبلا صادر شده بودند، اجرایی شده است یا نه ؟

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بدو ورود به شهرستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم مناطق زلزله زده خوی شایسته خدمت هستند و ما برای دومین بار به این مناطق زلزله زده سفر کردیم تا خدمات صورت گرفته را در این مناطق ارزیابی کنیم.

او با اشاره به اینکه سپاه آماده هرگونه همکاری در روند خدمات رسانی در مناطق زلزله زده خوی است، تاکید کرد: سپاه با تمام توان وارد صحنه شده است و آماده هرگونه همکاری در روند خدمات رسانی در مراحل بعدی است.

سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) ، سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدا استان و یاسر رهبردین معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این سفر سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همراهی می کنند

گفتنی است؛ توزیع نامناسب امکانات، اسکان در چادر در سرمای طاقت فرسا و کمبود چادر، از مهمترین گلایه‌های مردم این منطقه تاکنون بوده است.

زلزله ۵.۹ ریشتری ساعت ۲۱:۴۴ شنبه، هشتم بهمن ماه جاری شهرستان خوی را لرزاند که در این زلزله ها علاوه بر فوت ۳ نفر و مصدومیت بیش از هزار و ٥٠٠ نفر، افزون بر ١٠ هزار واحد مسکونی هم دچار خسارت شد.

کد خبر 42877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha