بازگشایی بازارچه مرزی سیف سقز مصوبه دولت و مطالبه مردم است

فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: بازگشایی بازارچه مرزی سیف سقز یکی از مطالبات مردم این شهرستان و همچنین از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کردستان است که در حال پیگیری آن هستیم.

به گزارش کرد پرس، جعفر توان در نشست با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی سقز، گفت: امید می رود با تلاش و پیگیری های همه مسئولان ارشد استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی شاهد بازگشایی این بازارچه باشیم.

وی با اشاره به اینکه اعضای اتاق در بهبود و رونق اقتصاد و مشارکت در عرصه بازار، حضور موثرتری داشته باشند، افزود: توان، راه اندازی پایانه صادراتی و روستابازار یکی از ظرفیت های مناسب برای سرمایه گذاری اتاق است و با مشارکت بازاریان و فعالان اقتصادی می توان اقدامات مطلوبی در این راستا انجام داد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، کانون هم اندیشی، همکاری و همدلی در اقتصاد ایران، استان و شهرستان است، اظهار کرد: حضور موثر در بازار به منزله نوعی از اقتصاد مقاومتی و به معنای افزایش توان اقتصاد داخلی برای اثرگذاری بیشتر است.

توان با اشاره به دغدغه فعالان اقتصادی این شهرستان، ادامه داد: تخصیص سرمایه، فعالیت بانک تخصصی توسعه صادرات، تسهیلگری در امور مالیاتی و فعالیت شعبه گمرک پیگیری و از شعبه سقز به جد حمایت خواهد شد.

اعضای اتاق بازرگانی هم در این نشست به مشکلات پیش روی آنان در حوزه های مختلف به ویژه تجارت اشاره کردند و خواستار پیگیری اجرایی شدن مصوبه دولت و مطالبه مردم استان مبنی بر بازگشایی بازارچه سیف سقز شدند.

کد خبر 42763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha