زمان شکست نظام شکنجه و قتل عام در امرالی فرا رسیدە است

سرویس سوریه - کمیته اجرایی حزب کارگران کردستان(PKK) با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالروز دستگیری عبدالله اوجلان اعلام کرد که زمان شکست نظام شکنجه و قتل عام در امرالی فرا رسیده است.

به گزارش کردپرس، کمیته اجرایی حزب کارگران کردستان (PKK) با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالروز دستگیری عبدالله اوجالان اعلام کرد که زمان آن رسیده است که نظام شکنجه و قتل‌عام در امرالی با شکست مواجه شود.

به نوشته آژانس خبری فرات، کمیته اجرایی PKK در بیانیه خود ضمن اشاره به زلزله اخیر با مرکزیت شهر مرعش، اعلام کرد: «ما به عنوان جنبش PKK در حالی کە بە بیست و پنجمین سالروز توطئه تاریخی برای دستگیری عبدالله اوجلان در ۱۵ فوریە ۱۹۹۹ و مبارزە با این توطئه می‌رسیم، به عنوان جنبش و مردم کرد، تحت تاثیر زلزله بزرگی با مرکزیت شهر مرعش قرار گرفته‌ایم. چنین فجایعی رنج ما را بیشتر می‌کند. از یک سو برای کاهش آسیب‌های ناشی از فاجعه زلزله بسیج می‌شویم و از سوی دیگر در تلاش برای پایان دادن به توطئه بین‌المللی دستگیری عبدالله اوجلان در بیست و پنجمین سال آن هستیم. ما عمیقاً نتایج هر دو فاجعه را در مغز و قلب خود احساس می‌کنیم و مبارزه آزادی خود را بر این اساس و با پیوند دادن هر دو فاجعه به پیش می‌بریم . ما معتقدیم توطئه ۱۵ فوریه را که روز قتل‌عام کردها و روز سیاه است، شکست خواهیم داد و از آثار مخرب بلایای طبیعی نیز خواهیم کاست.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «بر این اساس ما بار دیگر خود را شریک رنج مردم ترکیه و سوریه در زلزله می‌دانیم. ما در بیست و پنجمین سالروز توطئه ۱۵ فوریه، این توطئه تاریخی را محکوم می‌کنیم و به عبدالله اوجلان و مقاومتش در امرالی علیه این توطئه درود می‌فرستیم. ما اعلام می‌کنیم که در بیست و پنجمین سالگرد توطئه بین‌المللی برای دستگیری اوجلان، با شکست دیوار قتل‌عام و انزوای امرالی، آزادی فیزیکی اوجلان را محقق خواهیم ساخت.»

کد خبر 42752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha