تورهای دوجانبه گردشگری میان ایلام و سلیمانیه عراق برگزار می شود

سرویس ایلام - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام در گفتگو با کردپرس از برگزاری تورهای دوجانبه گردشگری این استان و سلیمانیه عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرزاد شریفی گفت: در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران جلسه ای با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی سلیمانیه عراق جهت معرفی ظرفیتهای استان ایلام و توسعه همکاری برگزار شد.

او گفت: جلسه با مدیران دفاتر گردشگری سلیمانیه با هدف کمک به توسعه، ایجاد و حفظ اشتغال در زمینه گردشگری داخلی فم‌تور فعالان گردشگری کشور عراق برگزار شد.

شریفی افزود: شناسایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری ایلام، استفاده از ظرفیت بازار عراق برای توسعه گردشگری استان مخصوصاً گردشگری سلامت و میزان شناخت و حجم تقاضا در بازار هدف از دیگر مقاصد برگزاری این فم تور دوجانبه است.

او تصریح کرد: حضور گردشگران در استان ایلام علاوه بر معرفی جاذبه‌های تاریخی و صنایع‌دستی، سودآوری مناسبی را نیز برای بخش خصوص به همراه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: هدف اصلی از برگزاری این تورها آشناسازی فعالان گردشگری عراق به‌عنوان کشور بازار هدف این استان، ترویج و تبلیغ سفر ایمن و هوشمند در معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایلام به منظور مدیریت سفر و تحریک تقاضا و ایجاد اعتمادسازی است.

کد خبر 42731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha