رسانه ها باید امید و نشاط آفرینی را در جامعه نهادینه کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تولیدات رسانه ای به سمتی برود که قدرت اثرگذاری و تفکرسازی داشته باشد و امید و نشاط آفرینی را نیز در جامعه نهادینه کند.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان کردستان، گفت: مقابله با آسیب های اجتماعی یکی از مسائلی است که باید همواره به آن پرداخته شود چرا که این قضیه مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست.

وی افزود: رهبری در جلسه ای در رابطه با آسیب های اجتماعی می فرمایند این جلسه یکی از جلسات مهم بعد از انقلاب است و این بیانگر اهمیت پرداختن به این مسئله است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: در کردستان آسیب های اجتماعی کم نداریم، زنان سرپرست خانوار، طلاق و حاشیه نشینی باید به آنها پرداخته شود.

حجت الاسلام پورذهبی همچنین بر انعکاس دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مسئولان در جلسه ای در رابطه با قدرت امریکا صحبت کرده بود که اگر امریکا موشک بزند چه اتفاقی می افتد و رهبری دستور داده بودند که قدرت جمهوری اسلامی باید نمایش داده شود و ما قدرت دفاعی در بخش نیروی هوایی ارتش را دیدیم.

وی با بیان اینکه باید مردم و دانشگاهیان و دانشجویان و صنف روحانیت دستاوردهای انقلاب را ببینند که قابل قیاس با گذشته نیست، یادآور شد: تولیدات رسانه ای باید جدای از داشتن معنویت، عمق بخشی و جذابیت و زیبایی، قدرت اثرگذاری و تفکرسازی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: امید و نشاط آفرینی یکی از مسائل مهم است که رهبری می فرمایند ناامید کرده مردم گناه است لذا باید به مردم امید داد.

حجت الاسلام پورذهبی گفت: جامعه ما، جامعه ای اخلاقی است اگر چه اخلاق گرایی دچار مشکلاتی از قبیل غیبت، وارونه جلوه دادن واقعیات و دروغ است، لذا کار رسانه ای باید همراه با معنویت باشد.

وی با اشاره به اینکه در بخش های تولید محتوای رسانه های باید دقت شود چرا که بی دقتی موجب می شود اطلاعات خوب بیان نشود، افزود: زیبایی و جذابیت از دیگر ملزومات تولیدات رسانه ای است و تولیدات رسانه باید تاثیرگذار و تفکرساز باشد.

کد خبر 42669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha