کمک فوری به سوریه بفرستید

سرویس سوریه - کمیته اجرایی فدراسیون حقوق بشر سوریه با انتشار بیانیه‌ای از سازمان ملل، کشورهای عضو شورای امنیت، صلیب‌سرخ و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای خواست که به مردم سوریه کمک فوری کنند.

به گزارش کردپرس، کمیته اجرایی فدراسیون حقوق بشر سوریه با انتشار بیانیه‌ای از سازمان ملل متحد، کشورهای عضو شورای امنیت، صلیب سرخ جهانی و نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای خواست که فورا از صدها خانواده سوری که در زیر آوار زلزله گرفتار شده‌اند، حمایت کنند.

به نوشته آژانس خبری مزوپوتامیا، فدراسیون حقوق بشر سوریه در این بیانیه از سازمان‌ ملل متحد و سازمان‌های مرتبط با دفاع از حقوق بشر در سوریه، صلیب‌سرخ و هلال احمر خواست تا در مناطقی که بر اثر زلزله ویران شده‌اند، فورا مداخله کنند. همچنین از این سازمان‌ها و نهادها تقاضا کرد که فورا در جستجو و نجات صدها خانواده که در زیر آوار مانده اند، شرکت کنند.

در بیانیه فدراسیون حقوق بشر سوریه آمده است: « ما از خانواده‌های جان‌باختگان و مصدومین زلزله، حمایت می‌کنیم. به خانواده جان‌باختگان تسلیت می‌گوییم و برای مجروحین آرزوی شفای عاجل داریم. امیدواریم افرادی که در زیر آوار گرفتار شده‌اند، هرچه زودتر نجات پیدا کنند.»

لازم به ذکر است که فدراسیون حقوق بشر سوریه متشکل از ۹۲ سازمان، یک مرکز و یک کمیته داخلی در سوریه است.

کد خبر 42584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha