کنشگری رسانه به ریل گذاری بهتر توسعه شهری کمک می کند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: کنشگری رسانه چه در دیدن نقاط مثبت و نقاط ضعف به صورت همزمان از مؤلفه های بسیار مهمی است که می تواند به بهتر در توسعه کمک کند.

به گزارش کرد پرس، علی مرادی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، با بیان اینکه مجموعه شورا و شهرداری مصداق واقعی حاکمیت حکمرانی مردم بر زندگی روزمره خودشان است، گفت: انعکاس درست خدمات خانواده بزرگ شهرداری با توجه به گستره فعالیت های مختلف این نهاد مردمی، موجب دلگرمی و رضایتمندی جامعه می شود.

وی اظهار کرد: ماحصل اطلاع رسانی و مطالبه گری درست در حوزه خدمات شهری زمینه ساز رفاه مردم و رضایتمندی جامعه در نهایت مقبولیت و مشروعیت نظام را به دنبال دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان افزود: ما به عنوان مسئولان رسانه ملی در حوزه اطلاع رسانی خدمات شهری هرآنچه در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

مرادی امیدآفرینی با بیان واقعی خدمات نظام را از نیازهای ضروری جامعه دانست و ادامه داد: در همین راستا برنامه ریزی های متعددی صورت گرفته و در قالب برنامه های مختلف مطالبه گری مشکلات و اطلاع رسانی خدمات دستگاه های مختلف دنبال خواهد شد.

وی یادآور شد: رسانه ها نقاط ضعف و قوت را باید در کنار هم ببینند و با واکاوی درست و منطقی موضوعات زمینه مطالبه گری واقعی را در جامعه شکل دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان بیان کرد: کنشگری رسانه چه در دیدن نقاط مثبت و نقاط ضعف به صورت همزمان از مؤلفه های بسیار مهمی است که می تواند به ریل گذاری بهتر در توسعه کمک کند.

مردی توجه به توانمندسازی در ارائه خدمات در مناطق حاشیه شهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: مشکلاتی در شهر وجود دارد که به عنوان رسانه ملی در کنار پرداختن به آن با هدف رفع مشکل اقدامات و خدمات خوب مدیریت شهری را نیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مشارکت بیشتر شورا و شهرداری با صدا و سیما نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهروندی و جلب اعتماد و رضایت شهروندان از مدیریت شهری خواهد داشت، افزود: رسانه ها در هم افزایی و وحدت نقش بسیار مهمی دارند و تعامل شورا و شهرداری با صدا و سیما نقش مهمی در این زمینه خواهد داشت.

۹۸ درصدی پروژه های نیمه تمام شهری در سنندج پایان یافت

شهردار سنندج نیز در این دیدار اظهار کرد: در قالب نهضت آسفالت و برنامه ریزی هایی که انجام شده است سال آینده ۳۵۰ کیلومتر از معابر و خیابان های اصلی و نواحی منفصل شهری سنندج آسفالت و بهسازی می شود.

سیدانور رشیدی با بیان اینکه رسانه ها به ویژه صدا و سیما ظرفیت بسیار مناسبی برای تسهیل در خدمات رسانی و مطالبه گری جامعه است، ادامه داد: آگاهی بخشی، روشنگری و اطلاع رسانی واقعیت ها به مردم وظیفه سنگینی است که رسانه ملی به عهده دارد.

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در تمام نقاط سنندج اولویت مدیریت شهری است، یادرآور شد: طی یک سال گذشته مناطق نیمه برخوردار به ویژه حواشی شهر را با اجرای برنامه های مختلف در زمینه بهره مندی از معابر آسفالته، فضای سبز و غیره ارتقا یافته است.

شهردار سنندج با تاکید براینکه اتمام پروژه های نیمه تمام که بعضا سال ها از شروع آن گذشته و نیمه کار رها شده بود از دیگر اولویت های مهم شهرداری و شورا در این دوره بود، بیان کرد: بیش از ۹۸ درصد از پروژه های نیمه تمام با تلاش جهادی همکاران در مناطق مختلف به اتمام رسیده و چند درصد مابقی مانده نیز در دست اقدام است.

رشیدی گفت: اگرچه پروژه مطالعاتی برای کلنگ زنی در سنندج نداشتیم اما با بهره گیری از ظرفیت اساتید و متخصصین فن، کار مطالعاتی چندین پروژه بزرگ متناسب با نیاز شهر به خصوص در حوزه رفع مشکلات ترافیکی انجام شده است.

وی افزود: محور خدمات رسانی بر توسعه زیرساخت ها در مناطق و نواحی منفصل شهری و محروم است طوریکه در حوزه آسفالت و بهسازی معابر در سال گذشته اقدامات ارزشمندی انجام شد و از اردیبهشت سال آینده این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

شهردار سنندج اظهار کرد: در قالب نهضت آسفالت و برنامه ریزی هایی که انجام شده است سال آینده ۳۵۰ کیلومتر از معابر و خیابان های اصلی و نواحی منفصل شهری سنندج آسفالت و بهسازی می شود.

کد خبر 41882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha