توسعه ۱۰۲۴ پورت مخابراتی در شهرستان سقز

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ظرفیت سازی یک هزار و ۲۴ پورت مخابراتی در شهرستان سقز صورت گرفته و شرایط واگذاری در سرویس های مخابراتی نیز تسهیل شده است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت با بیان اینکه تحقق پروژه های مخابراتی از استراتژی های منطقه برای اجرا و عملیاتی نمودن فعالیت های فنی است، گفت: ظرفیت سازی یک هزار و ۲۴ پورت مخابراتی در سال جاری قابل تامل و چشمگیر است.

وی با تشریحِ روند و اجرای این پروژه ها، افزود: توسعه و ظرفیت سازی پورت های جدید اینترنت پرسرعت ADSL, VDSL و همچنین تلفن ثابت به منظور واگذاری و ارائه سرویس های مذکور به متقاضیان در کوتاه ترین زمان همواره از جمله اهداف مخابرات منطقه در راستای پاسخگویی به مطالبات مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری خواهد بود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: از تعداد هزار و ۲۴ پورت فوق، ۱۲۸پورت برای سرویس ADSL، ۱۲۸ پورت برای سرویس VDSL و بقیه پورت های نیز در حوزه تلفن ثابت ظرفیت سازی شده است.

حکمت با اشاره به سرمایه گذاری و تامین تجهیزات لازم برای اجرای این پروژه، ادامه داد: بیش از ۶۰ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برای این پروژه که در قالب ۱۱ نقطه طرح در سطح شهرستان سقز به اجرا درآمد، سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی یادآور شد: مخابرات منطقه بر اساس برنامه های ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران در توسعه و واگذاری پورت های اینترنت مخابرات موفق عمل کرده است که کسب جایگاه مطلوب در تحقق این شاخص موید این مهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: صرف و هزینه اعتبارات اختصاص یافته و استفاده حداکثری از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود به صورت منطقی با تدوین برنامه ریزی های کارشناسی شده و تلاش و همت همکاران منطقه در خصوص اجرایی کردن آنها نقش تاثیرگذاری در رسیدن به اهداف شاخص های تعیین شده دارند که مورد توجه این منطقه قرار گرفته است.

کد خبر 41874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha