نمایندگان ۱۰کشور جهان به سلیمانیه سفر کردند

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ مسئولان کنسولگری و نمایندگان ۱۰کشور جهان و نمایندگان اتحادیه اروپا و چند سازمان بین‌المللی به شهر سلیمانیه امدند و برگزاری چندین جلسه و دیدارهای سیاسی و اقتصادی را در برنامه کاری خود دارند.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس: بر اساس این خبر امروز نمایندگان ۱۰کشور جهان(از جمله آمریکا، انگلستان، المان، فرانسه، ایتالیا،کانادا،هلند، کره جنوبی،یونان) و نماینده اتحادیه اروپا و سازمان ملل در نشستی ویژه درباره گسترش و پیشرفت شهر سلیمانیه در زمینه های اقتصادی و سیاسی که در دانشگاه آمریکایی سلیمانیه برگزار شد، شرکت کردند. این نمایندگان قرار است امروز بعدازظهر نیز در یکی از هتل های سلیمانیه با اتاق‌های بازرگانی شهر سلیمانیه و حلبچه تشکیل جلسه دهند و در روزهای اینده در شهرهای حلبچه و راپرین جلساتی را برگزار کنند.
یک منبع اگاه در این زمینه گفت«قرار است این کنسول ها با مسئولان اداری و سیاسی شهر سلیمانیه تشکیل جلسه دهند، و درباره چندموضوع که شامل موضوع آزادیخواهی و حقوق بشر و فعالیت در زمینه آزادیهای سیاسی هستند، گفتگو کنند.»
آمدن این نمایندها بصورت جمعی به اقلیم کردستان اقدامی بی سابقه بوده و همزمان با تحرکات دیپلماتیک در اقلیم کردستان اتفاق افتاده است.

به گزارش اخبار رسیده قرار است این نماینده ها به مدت ۴روز در سلیمانیه اقامت داشته باشند.

کد خبر 41600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha