دولت  مسرور بارزانی ، بدترین دولت در میان 9 دولت تشکیل شده در اقلیم کردستان است

سرویس عراق و اقلیم کردستان -  عضو اتحادیه میهنی کردستان  (یکیتی)  ، دولت  مسرور بارزانی را بدترین دولت در میان 9 دولت تشکیل شده در اقلیم کردستان توصیف کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری «العهد نیوز» غیاث سورچی در مصاحبه ای مطبوعاتی ، گفت: دولت نهم به ریاست مسرور بارزانی ، بدترین دولتی است که در تاریخ دولت های اقلیم کردستان تشکیل شده است ، زیرا در ارائه خدمات به استان های اقلیم عادلانه تعامل نمی کند و دارای دیدگاه متفاوتی با اتحادیه میهنی در روابط با دولت فدرال است .

سورچی افزود: دولت مسرور بارزانی با استان ها و شهرهای اقلیم کردستان به گونه ای متفاوت برخورد می کند و به مناطق تحت نفوذ اتحادیه میهنی کردستان عمدا" خدمات ارائه نمی دهد، در حالی که مناطق تحت نفوذ حزب دمکرات از خدمات زیادی برخوردار هستند که این مسئله دلیل عمده اصلی تحریم نشست های هیئت وزیران اقلیم کردستان است.

وی تاکید کرد: دیدگاه اتحادیه میهنی با دیدگاه حزب دمکرات کردستان (پارتی) در رابطه با بغداد متفاوت است، زیرا یکیتی با تحویل نفت اقلیم کردستان به شرکت SOMO موافق است ، ولی پارتی جکم دادگاه فدرال عراق را همچنان نقض می کند و میزان درآمدهای حاصل از فروش نفت اقلیم شفاف نیست و دیگر احزاب کردستانی نیز به آن اذعان دارند.

کد خبر 41598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha