کشف 38 کیلوگرم تریاک در بیجار/128 هزار عدد قرص غیرمجاز کشف شد

فرمانده انتظامی کردستان از کشف بیش از 38 کیلوگرم تریاک و 128 هزار عدد قرص غیرمجاز در شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان یک دستگاه پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسای کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی خودرو مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی از آن 38 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر برابر قانوان قاطعانه برخورد می کند، اظهار کرد: در این رابطه راننده خودرو به عنوان متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف 128 هزار عدد قرص غیرمجاز

سردار آزادی بیان کرد: همچنین در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی کردستان محل تردد خودروی پژو 405 حامل قرص های قاچاق و غیر مجاز را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیات پلیسی خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از آن 128 هزار و 500 عدد قرص غیر مجاز خارجی کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: در این خصوص خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را درجامعه بر هم می زند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا، مراتب را سریعا به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 41145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha