متن دستورهای وزیر دارایی اقلیم که در سلیمانیه صادر کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان _وزیر دارایی و اقتصاد دولت اقلیم کردستان دستوراتی در راستای تسهیل و الکترونیکی کردن پرونده ها و حقوق بازنشستگان و کارایی بیشتر قراردادها ، شفافیت در میزان درآمدها و هزینه‌های مرزی استان سلیمانیه و راەاندازی امورات بانکی، صادر کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از «خندان»، در جریان سفر دوروزه «آوات جناب نوری» وزیر دارایی و اقتصاد اقلیم به سلیمانیه وی اعلام کرد:سفر ما در این دو روز (چهارشنبه و پنجشنبه) در چارچوب تلاشهایی است که برای به سرانجام رساندن شفافیت در پرونده‌های مربوط به میزان درآمدها و هزینه‌های مرزی و راەاندازی امورات بانکی سلیمانیه و الکترونیکی کردن پرداخت حقوق بازنشستگان و پرونده های مربوط به آنها، شروع شده است.
همزمان با همراهی «یاسین عبدالواحد» مدیر کل دیوان وزارت و «دکتر ماکوان جمیل» مدیرکل بانک مرکزی سلیمانیه ، وزیر دارایی و اقتصاد، بازدید میدانی از مدیریت بازنشستگی سلیمانیه بعمل آورد‌.
متن دستورهای صادر شده وزیر دارایی در این سفر به شرح زیر است:
۱-ساختمان مدیریت بطور کامل به خدمت رسانی به بازنشستگان اختصاص داده شود و در راستای تسهیل انجام امورات مربوط به آنها و ارتباط آنها با مدیریت فعالیت شود.
۲-بانکهای باخان و کردسات با هم ادغام شوند و در قالب یک بانک واحد فعالیت کنند.
۳- الکترونیکی کردن همه پرونده‌های بازنشستگان و مدرن کردن سیستم بایگانی
۴-پرداخت حقوق بازنشستگان از طریق سیستمهای الکترونیکی وصدور کارت اعتباری برای آنها (انجام این امر در کابینه ی نهم شروع شده است و لازم است این مرحله با موفقیت با پایان برسد.)
در جریان این بازدیدها «آوات جناب نوری» وعده داد در حد توانایی و در چارچوب راهکارهای موجود، همکاری لازم را برای این بخش فراهم می کند.

کد خبر 41108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha