افزایش مصرف گاز CNG در کردستان/خللی در سوخت رسانی نیست

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: تمام تلاشمان این است که هیچ گونه خللی در سوخت رسانی مطلوب به مردم استان ایجاد نشود.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی از افزاش مصرف سوخت در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، 147 میلیون مترمکعب گاز سی ان جی در کردستان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، 4 درصد بیشتر است و این میزان مصرف سی ان جی در سبد سوخت استان باعث کاهش مصرف بنزین به همین مقدار شده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان این است که هیچ گونه خللی در سوخت رسانی مطلوب به مردم استان ایجاد نشود، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد جایگاه های عرضه سی ان جی و فرآورده های نفتی با جدیت انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بر لزوم نظارت بر فروشندگی های نفت سفید روستایی، فعالیت نفتکش ها و شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی، برنامه ریزی برای گشت های مشترک با سازمان های متولی، کنترل و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و حضور مؤثر روسای نواحی در سطح شهرستان جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

نوکانی از تامین و ذخیره سازی سوخت مورد نیاز روستاهای سخت گذر منطقه قبل از فصل سرما و بسته شدن راه های روستایی استان خبر داد و افزود: هم اکنون 10 هزار خانوار متقاضی نفت سفید سوز در استان وجود دارد که 90 درصد از سهمیه سوخت این خانوارها ارسال و ذخیره سازی شده است.

وی با اشاره به ذخیره سازی 55 میلیون لیتر نفت گاز در نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، ادامه داد: ذخیره سازی سوخت در مخازن نیروگاه سنندج و همه صنایع استان به صورت کامل انجام و مکاتبات لازم با دیگر مصرف کنندگان نیز انجام گرفته تا نسبت به تحویل و ذخیره سازی میزان سوخت مورد نیاز خود اقدام و در صورت کاهش فشار یا قطع گاز طبیعی از سوخت مایع به عنوان سوخت دوم استفاده شود.

کد خبر 41086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha