امدادرسانی به ٩٧ دستگاه خودروی گرفتار در کولاک آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- عصر دیروز بارش برف محورهای مواصلاتی جنوب استان آذربایجان غربی را در بر گرفت و جمعیت هلال احمر استان شب گذشته به ٩٧ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک امداد رسانی کردند.

به گزارش کردپرس، سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی بیان کرد: همزمان با بارش برف در شامگاه گذشته نجاتگران جمعیت هلال احمر استان از ساعات اولیه بارش ها خدمت رسانی در محورهای برف گیر را در محورهای مواصلاتی شهرستانهای پیرانشهر، مهاباد ، شاهین دژ سردشت ، میاندوآب و تکاب شروع کردند.

شهرام میرزایی ادامه داد: در حال حاضر پایگاههای عامل از شهرستان تکاب؛ پایگاه امداد نجات مائین بلاغ در محور تکاب به شاهین دژ و پایگاه موقت تخت سلیمان در محور تکاب به استان زنجان مسیر فرعی به ماهنشان، همچنین پایگاه امداد و نجات عین الروم هلال احمر شهرستان اشنویه در محور اشنویه به ارومیه محور فرعی روستای گنج آباد فعال و آماده امداد رسانی به خودروهای عبوری متاثر از برف و کولاک هستند .

او افزود: برابر اطلاعات دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان(۱۱۲)شامگاه گذشته نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۳۰ دستگاه خودرو به استعداد ۸۰ نفر از گرفتار شدگان در برف و کولاک امداد رسانی کرده اند .

میرزایی بیان کرد: همچنین پایگاه امداد و نجات شهدای ۷ تیر هلال احمر سردشت در محور سردشت به ربط و نجاتگران شعبه مرکزی شاهین دژ در کیلومتر ۱۰ محور شاهین دژ به تکاب و پایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب نیز برای کمک به در راه ماندگان محور مهاباد به میاندوآب آماده هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: نجاتگران پایگاه شهدای ۷ تیر سردشت طی تماس Eoc مبنی بر گرفتار شدن خودروها و در راه ماندن آن ها در محور سردشت - ربط بلافاصله به محل صحنه رسیدند و ۶۷ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک را رهاسازی کردند. در این کمک رسانی ۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۵ تخته پتو برای در راه ماندگان توزیع شد.

او در پایان تاکید کرد: تردد در محورهای جنوب استان آذربایجان غربی بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

کد خبر 41081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha